23 nov. 2010

O FORMA DE PROTEST

   Se apropie perioada in care toata lumea are de platit taxe, asigurari si  impozite .
Pentru o greva fiscala generala romanii sunt mult prea lasi ... Insa cum ar fi sa ne platim toate datoriile catre stat , banci si asiguratori, in monezi de 1 ban (sau macar in monezi de orice alta valoare) ?
Sa nu va cautati scuze invocand faptul ca nu gasiti monezi . Va asigur eu ca daca doriti cu adevarat ... veti gasi . Incercati tot la ei :D (la BNR) .
Cine are curajul de a da curs unui astfel de protest ???


10 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Fetita Junglei13 said...

:)) azi am cantarit 3,200kg de 10 bani si 4kg si ceva de 5 bani.Am facut o medie si mi-au dat 95 ron.Bine,daca ii numar,imi dau altfel.
Exact despre asta vorbeam cu cineva,daca mai pun aici,imi platesc impozitul :))

Fetita Junglei13 said...

Si cred ca am uitat.Am si d-aia mici si galbeni,de 100,pentru Interex ii pregatesc p-aia :)

Brutacu Hector said...

Pai hai sa trecem de la vorbe la fapte !!!!
Dam sfoara in tara si facem un fel de flashmob . Mergem in luna Ianuarie si platim cu metal (poate ii trazneste Dumniezo) .

Fetita Junglei13 said...

Sunt de acord.

Unknown said...

suna foarte bine...ma apuc de adunat si eu pentru ianuarie.
si eu am din aia mici galbui, insa ii pastrez numai pt un anume vanzator :D

Brutacu Hector said...

@Veronica,
Nu-i bai daca nu reusiti sa strangeti echivalentul in monezi , in ceea ce priveste taxele si impozitele pe care le aveti de platit. Sunt nenumarate locuri unde se pot schimba bancnotele in monezi (inclusiv la BNR :D - mai ales ca acolo ii primesti gata numarati si ii poti pune direct in galeata/sac/sacosa) .

P.S. : O sa revin la inceputul lunii Ianuarie cu un articol in legatura cu aceasta idee.

Ştefan Dobre said...

Vorbiţi de laşitate, şi tocmai asta propuneţi. De ce să plăteşti în monede de 1 ban în loc să nu plăteşti NIMIC?

Brutacu Hector said...

@HCM,
eu sunt de acord cu ambele variante... dar cred ca vor fi foarte putini cei care o vor sustine pe prima. Romanii nu au fost niciodata un neam de eroi curajosi, gata oricand sa riste si sa se sacrifice pentru mai mult decat orizontul propriului lor stomac(poate doar in filmele lui Sergiu Nicolaescu).
Iar ca sa fiu eu singurul fraier care sa isi asume riscul de a fi executat silit :D ... nu cred ca se pune problema.
Pentru o greva fiscala generala ar trebui mobilizat un procent de cel putin 51% din populatia acestei tari.
Asa ca ramanem la a doua varianta.
Varianta cu monezile nu are nicio legatura directa cu lasitatea(in opinia mea). Este doar o forma de protest cu mai multe sanse a fi acceptata de un procent mare de indivizi.

Fetita Junglei13 said...

HCM ne-a luat tare.
Ori tine cu ei si vrea sa ne induca in eroare (nu prea cred)ori n-are monezi si e ofticos.

Brutacu Hector said...

:)
Fiecare are dreptul la o opinie , atata timp cat o exprima civilizat si o sustine cu argumente.
Tind sa cred (totusi) ca HCM este o doamna/domnisoara.

P.S.:
De la o vreme ma simt(pe blogul meu) precum un popa la o manastire de maici (cine a citit scrierile lui Damian Stanoiu va pricepe). :D